COVID-19: UPDATE

Coronavirus: Een bericht aan onze leden

 

Aan al onze gewaardeerde leden: uw gezondheid is het allerbelangrijkste.

 

Een van de belangrijkste dingen die we kunnen doen om voor onszelf te zorgen, is sporten. Onze Clubs zijn dan wel dicht op dit moment, maar online zijn we nog steeds actief. In de David Lloyd Clubs app vindt u dagelijkse trainingen, tips en plezier voor de hele familie, ontwikkeld door onze geweldige David Lloyd Clubs teams. De app is ook de beste manier om met ons in contact te blijven en op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen.

 

Onze leden vormen het hart van onze business, en zolang de Club gesloten blijft zullen wij geen geld afschrijven. Uw lidmaatschap blijft bevroren en wij zullen u geen contributie in rekening brengen totdat de Club weer heropend zal worden.

 

Team David Lloyd Clubs

Uw lidmaatschap – Veelgestelde vragen:

 

Wat gebeurt er met mijn lidmaatschap tijdens de lockdown?

Alle lidmaatschappen zijn bevroren, wij zullen geen contributie in rekening brengen tijdens de lockdown.

 

Ik heb mijn jaarlidmaatschap voor het hele jaar vooruit betaald, wat gebeurt hier nu mee?

Wij zullen uw einddatum verlengen met de duur van de lockdown. Zodra de Club weer geopend worden zullen wij hierover contact met u opnemen.

  

Ik heb een e-mail gestuurd waarin ik mijn lidmaatschap heb bevroren of opgezegd, en ik heb nog geen reactie gekregen. Moet ik nog iets doen?

Alle lidmaatschappen zijn op dit moment bevroren, wij zullen geen contributie in rekening brengen gedurende deze periode. Wij hebben erg veel e-mails ontvangen, iemand van ons membership team zal spoedig contact met u opnemen.

 

Ik heb betaald voor bepaalde producten of diensten voor dat de Club gesloten werd, hoe gaan jullie dit compenseren?

Dit zal van toepassing zijn op personal training, zwemlessen, tennis lessen of andere vooruitbetaalde diensten. Wij zullen de geldigheidsdatum van deze producten/diensten verlengen zodat u hier nog steeds gebruik van kunt maken als de Club straks weer heropend wordt.

 

Ik heb gastenpassen in mijn account, zijn die straks nog geldig?

Wij zullen alle bestaande gastenpassen verlengen zodra we de Club weer heropenen.

 

Ik heb nog een betalingsachterstand, hoe kan ik die betalen?

Onze receptie is van maandag t/m vrijdag geopend van 9u tot 17u, u kunt hier uw achterstand per pin betalen.

 

Nemen jullie contact met mij op voordat de Club weer open gaat?

Ja, wij zullen alle leden een e-mail sturen voor de opening

 

Hoe word ik op de hoogte gehouden door jullie?

We zullen met enige regelmaat e-mails versturen, updates doen via de app en we zullen onze website up to date houden met alle relevante informatie. U kunt ons ook volgen op Facebook en Instagram.

 

Ik heb de David Lloyd Clubs app nog niet, hoe kan ik hier aan komen?

De app is heel eenvoudig te downloaden in de App Store of Play Store, zoek op David Lloyd Clubs en klik op download. Er zit een eenvoudige stap-voor-stap uitleg bij die u zal helpen met de registratie en het gebruik. U heeft uw lidmaatschapsnummer nodig, dit staat links op uw lidmaatschapspas, en ook het e-mailadres wat bij ons bekend is.

 

Ik heb nog geen e-mail adres aan jullie doorgegeven, hoe kan ik toch alle informatie krijgen?

De beste manier om op de hoogte te blijven is via de David Lloyd Clubs app, of u kunt onze website bezoeken op www.davidlloyd.nl.

 

Wanneer verwachten jullie de Clubs weer te kunnen openen?

Wij volgen de richtlijnen van de overheid en wij zullen de Club heropenen zodra dit kan.

 

Kan ik mijn jaarlidmaatschap nu annuleren en het openstaande saldo teruggestort krijgen?

Wij zullen geen lidmaatschapswijzigingen verwerken gedurende de lockdown aangezien alle lidmaatschappen bevroren zijn.

 

Mijn lidmaatschap is opgezegd per 1 januari 2022, wordt dit nog verwerkt?

Op dit moment zijn onze Clubs gesloten en alle lidmaatschappen zijn bevroren. Wij zullen lidmaatschapswijzigingen pas verwerken als de Clubs weer heropend worden. Wij zullen geen contributie rekenen voor de periode dat we gesloten zijn. De maanden dat uw lidmaatschap bevroren is, zullen niet tellen voor de opzegtermijn.

 

Zullen mijn kinderen na de heropening weer op dezelfde dag en tijd hun gebruikelijke lessen kunnen volgen?

Wij hopen dat we bij de heropening alles weer kunnen terugbrengen naar hoe het voor de lockdown was, u zult hier meer informatie over krijgen als de Club heropend wordt.

 

Ik zou mijn lidmaatschap graag willen beëindigen zodra mijn initiële termijn is afgelopen, kunnen jullie hier voor zorgen?

Stuur uw verzoek aan [email protected], wij zullen dit verwerken zodra de Club weer heropend wordt.

 

Ik ben halverwege mijn opzegtermijn van 1 kalendermaand, wat gebeurt er met deze opzegging?

Alle lidmaatschappen zijn op dit moment bevroren, wij zullen contact met u opnemen zodra de Club weer heropend wordt.

 

Ik heb een of meerdere personal trainings direct aan mijn personal trainer betaald, wat gebeurt hier mee?

U kunt het beste rechtstreeks contact opnemen met uw personal trainer, wij kunnen u niet helpen bij betalingen die rechtstreeks gedaan zijn aan externe personen of bedrijven.

 

Ik heb een opzegging ingestuurd maar ik heb hier nog geen reactie op gekregen, wat nu?

Het spijt ons dat dit zo lang duurt. Alle lidmaatschappen zijn op dit moment bevroren, en vanwege het hoge aantal binnenkomende e-mails kan het langer duren dan u van ons gewend bent voordat u een reactie krijgt. Wij zullen geen contributie in rekening brengen voor de tijd dat de Club gesloten is.

 

Ik ben een Platinum lid, wat gebeurt er met mijn gastenpassen?

Zodra uw lidmaatschap weer geactiveerd wordt, verlengen wij automatisch alle gastenpassen, die tijdens de lockdown zijn verlopen.

  

Ik wacht op een terugbetaling

Onze Clubs zijn gesloten, op dit moment is het niet mogelijk voor ons om terugbetalingen te doen. Zodra de Clubs weer open mogen, zullen we contact met u opnemen en u helpen met de terugbetaling.